Bal Wszystkich Świętych
ZAPRASZAMY DZIECI NA BAL WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH !!!
Kiedy: 3 LISTOPADA GODZ. 16.00-19.00
Gdzie: VI LO im. K. Gałczyńskiego w Otwocku
Zaproszeni: dzieci w wieku 5-9 lat
Link do zapisów:
https://forms.gle/UGy24hV8ZmkxUfeD6
REGULAMIN
IMPREZY DLA DZIECI
pn. „Bal Wszystkich Świętych”
Organizatorem
Imprezy dla dzieci pn. „Bal Wszystkich Świętych” odbywającej się w
Liceum Ogólnokształcącym nr I im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, przy ul.
gen. Juliana Filipowicza 9 w Otwocku jest Miasto Otwock oraz Powiat Otwocki.
I.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin
obowiązuje na terenie Imprezy dla dzieci pn. „Bal Wszystkich Świętych”
w dniu 3 listopada 2024 r. w godzinach 16.00 – 19.00 zwanej dalej wydarzeniem.
2. Organizator
zastrzega sobie prawo do zmiany godziny zakończenia wydarzenia.
3. Regulamin
kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania imprezy będą
przebywać na terenie, na którym przeprowadzane jest wydarzenie i obowiązane
są stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.
4. Udział w
wydarzeniu jest równoznaczny z akceptacją przez uczestnika niniejszego
Regulaminu.
5. W
programie balu przewidziano organizację licznych atrakcji jak m.in.:
a) konkurs
na najlepszy strój Świętego,
b) zabawy
taneczne,
c) animacje,
d) wybór
króla i królowej balu,
e) zabawy
przy muzyce,
f)
zabawy z wodzirejem i DJem,
6. Organizator
zastrzega sobie prawo dokonania zmian w programie.
7. Z uwagi
na ograniczoną liczbę miejsc wymagane jest wcześniejsze zgłoszenie chęci
wzięcia udziału w powyższym wydarzeniu.
8. Zgłoszenie
na wydarzenie dostępne jest pod linkiem https://forms.gle/UGy24hV8ZmkxUfeD6 do
dnia 02.11.2024 r. lub do wyczerpania miejsc.
9. W balu
mogą wziąć udział dzieci od 5. roku życia, w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym z
1 opiekunem dla 1 dziecka.
10.Celem
Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez określenie zasad
zachowania się i korzystania z pomieszczeń w budynku, w którym prowadzone jest
wydarzenie, a także urządzeń znajdujących się w nim.
11.Ze
względu na zachowanie bezpieczeństwa i prawidłowe korzystanie
z udostępnionych pomieszczeń szkolnych należy zmienić obuwie na bezpieczne typu
trampki z białą podeszwą. Nie dopuszcza się wchodzenia na wydarzenie w butach z
czarną podeszwą lub w szpilkach. Organizator udostępni jednorazowe ochraniacze
na obuwie.
12.Do
pozostawienia ubrań zewnętrznych oraz zmiany obuwia dla dzieci i opiekunów
Organizator zabezpieczy odpowiednie miejsce.
13.Celem
wydarzenia jest edukacja dzieci o Świętych, polskich tradycjach obchodzenia
Dnia Wszystkich Świętych i pamiętaniu o zmarłych w Dniu Zadusznym.
14.Organizator
informuje, że wydarzenie ma charakter kulturalny, a jej celem nie jest
propagowanie jakichkolwiek poglądów, idei politycznych czy społecznych.
II.
ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA
TERENIE IMPREZY
1.
Osoby uczestniczące w balu zobowiązane są do
podporządkowania się do poleceń wydawanych przez osoby nadzorujące wydarzenie
oraz zaleceń pracowników ochrony
i przedstawicieli Organizatora.
2.
Za wszelkie szkody wyrządzone na terenie
wydarzenia przez niepełnoletnich uczestników wydarzenia odpowiadają rodzice lub
prawni opiekunowie.
3.
Osoby obecne na imprezie są zobowiązane do
przestrzegania Regulaminu wydarzenia.
4.
Osobom obecnym na imprezie zabrania się wnoszenia
i posiadania w jej trakcie broni lub innych przedmiotów niebezpiecznych,
materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo
niebezpiecznych, napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji
psychotropowych. Osoby nietrzeźwe będą wyprowadzane z terenu wydarzenia.
5. Organizator
zabrania wnoszenia oraz spożywania na terenie wydarzenia napojów zawierających
alkohol a także wyrobów tytoniowych i zażywania narkotyków.
6. Organizator
może odmówić wstępu osobie będącej pod wpływem alkoholu lub innych środków
psychotropowych lub odurzających oraz zachowującym się agresywnie,
prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa osób
lub mienia na terenie wydarzenia.
7. Organizator
zabrania prowadzenia na terenie imprezy jakiejkolwiek działalności handlowej,
propagandowej lub innej zarobkowej.
8. Służby
porządkowe organizatora imprezy - pracownicy ochrony, posiadający odpowiednie
identyfikatory mają prawo do:
a)
legitymowania osób w celu ustalenia ich
tożsamości,
b)
przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w
przypadku podejrzenia, że osoby
te wnoszą lub posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały
wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, środki
odurzające lub substancje psychotropowe lub napoje zawierające alkohol.
9. Osoby
uczestniczące w balu zobowiązane są do podporządkowania się wymogom Regulaminu,
obowiązującym przepisom porządkowym i poleceniom porządkowym Organizatora,
które mogą być wydawane przez jego przedstawiciela lub osoby nadzorujące
wydarzenie.
10.Osoby
niedostosowujące się do Regulaminu lub poleceń porządkowych Organizatora będą
wzywane do opuszczenia terenu balu. Osoby naruszające przepisy prawa będą
przekazywane Policji.
11. Uczestnicy
zobowiązani są korzystać z pomieszczeń sanitarnych wyłącznie zgodnie
z ich przeznaczeniem.
12. Uczestnicy
balu przebywający na terenie wydarzenia mogą być narażeni na ciągłe
przebywanie w strefie dźwięków, mogących spowodować uszkodzenie słuchu.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
o przetwarzaniu danych osobowych uczestników
Imprezy dla dzieci
pn. „Bal Wszystkich Świętych”
organizowanego w dniu 3 listopada 2024 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Organizator wydarzenia: Prezydent Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5, 05-400
Otwock, tel. (22) 779 20 01, fax (22) 779 42 25;
2.
inspektorem ochrony danych osobowych u
Organizatora wydarzenia jest: Pan Mateusz Borowicz, tel. 22 779 20 01 wew. 121,
adres e-mail, iod@otwock.pl
3.
dane osobowe Pani/Pana i dzieci przetwarzane będą
w celu promocji „Balu Wszystkich Świętych” organizowanego przez Urząd Miasta Otwocka i Powiat Otwocki w
materiałach filmowych oraz publikacjach promocyjnych, na podstawie art. 6 ust.
1 lit. a RODO. Pani/Pana dane osobowe i dane dzieci będą przetwarzane do czasu
cofnięcia zgody lub przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej
celów. Przypominamy, że może ona zostać wycofana w każdym momencie. Dane
osobowe mogą być udostępniane na portalach internetowych oraz mediom
regionalnym i ogólnopolskim.
4.
administrator danych nie przekazuje Pani/Pana
danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, zgodnie
z przepisami RODO zawierającymi warunki dalszego przekazywania danych
z państwa trzeciego lub przez organizację międzynarodową do innego państwa
trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej;
5.
posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich
danych, danych dzieci oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych, a
także prawo do cofnięcia zgody;
6.