Bal Wszystkich Świętych

ZAPRASZAMY DZIECI NA BAL WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH !!!

Kiedy: 3 LISTOPADA GODZ. 16.00-19.00

Gdzie: VI LO im. K. Gałczyńskiego w Otwocku

     Zaproszeni: dzieci w wieku 5-9 lat

                   

                      Link do zapisów:


https://forms.gle/UGy24hV8ZmkxUfeD6


REGULAMIN IMPREZY DLA DZIECI
pn. „Bal Wszystkich Świętych”

 

 

Organizatorem Imprezy dla dzieci pn. „Bal Wszystkich Świętych” odbywającej się w Liceum Ogólnokształcącym nr I im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, przy ul. gen. Juliana Filipowicza 9 w Otwocku jest Miasto Otwock oraz Powiat Otwocki.

        I.            POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.    Regulamin obowiązuje na terenie Imprezy dla dzieci pn. „Bal Wszystkich Świętych”
w dniu 3 listopada 2024 r. w godzinach 16.00 – 19.00 zwanej dalej wydarzeniem.

2.    Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany godziny zakończenia wydarzenia.

3.    Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania imprezy będą przebywać na terenie, na którym przeprowadzane jest wydarzenie i obowiązane
są stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.

4.    Udział w wydarzeniu jest równoznaczny z akceptacją przez uczestnika niniejszego Regulaminu.

5.    W programie balu przewidziano organizację licznych atrakcji jak m.in.:

a)       konkurs na najlepszy strój Świętego,

b)       zabawy taneczne,

c)       animacje,

d)       wybór króla i królowej balu,

e)       zabawy przy muzyce,

f)        zabawy z wodzirejem i DJem,

6.    Organizator zastrzega sobie prawo dokonania zmian w programie.

7.    Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc wymagane jest wcześniejsze zgłoszenie chęci wzięcia udziału w powyższym wydarzeniu.

8.    Zgłoszenie na wydarzenie dostępne jest pod linkiem https://forms.gle/UGy24hV8ZmkxUfeD6 do dnia 02.11.2024 r. lub do wyczerpania miejsc.

9.    W balu mogą wziąć udział dzieci od 5. roku życia, w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym z 1 opiekunem dla 1 dziecka.

10.Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez określenie zasad zachowania się i korzystania z pomieszczeń w budynku, w którym prowadzone jest wydarzenie, a także urządzeń znajdujących się w nim.

11.Ze względu na zachowanie bezpieczeństwa i prawidłowe korzystanie
z udostępnionych pomieszczeń szkolnych należy zmienić obuwie na bezpieczne typu trampki z białą podeszwą. Nie dopuszcza się wchodzenia na wydarzenie w butach z czarną podeszwą lub w szpilkach. Organizator udostępni jednorazowe ochraniacze na obuwie.

12.Do pozostawienia ubrań zewnętrznych oraz zmiany obuwia dla dzieci i opiekunów Organizator zabezpieczy odpowiednie miejsce.

13.Celem wydarzenia jest edukacja dzieci o Świętych, polskich tradycjach obchodzenia Dnia Wszystkich Świętych i pamiętaniu o zmarłych w Dniu Zadusznym.

14.Organizator informuje, że wydarzenie ma charakter kulturalny, a jej celem nie jest propagowanie jakichkolwiek poglądów, idei politycznych czy społecznych.

 

     II.            ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE IMPREZY

1.         Osoby uczestniczące w balu zobowiązane są do podporządkowania się do poleceń wydawanych przez osoby nadzorujące wydarzenie oraz zaleceń pracowników ochrony
i przedstawicieli Organizatora.

2.         Za wszelkie szkody wyrządzone na terenie wydarzenia przez niepełnoletnich uczestników wydarzenia odpowiadają rodzice lub prawni opiekunowie.

3.         Osoby obecne na imprezie są zobowiązane do przestrzegania Regulaminu wydarzenia.

4.         Osobom obecnym na imprezie zabrania się wnoszenia i posiadania w jej trakcie broni lub innych przedmiotów niebezpiecznych, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych. Osoby nietrzeźwe będą wyprowadzane z terenu wydarzenia.

5.    Organizator zabrania wnoszenia oraz spożywania na terenie wydarzenia napojów zawierających alkohol a także wyrobów tytoniowych i zażywania narkotyków.

6.    Organizator może odmówić wstępu osobie będącej pod wpływem alkoholu lub innych środków psychotropowych lub odurzających oraz zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa osób
lub mienia na terenie wydarzenia.

7.    Organizator zabrania prowadzenia na terenie imprezy jakiejkolwiek działalności handlowej, propagandowej lub innej zarobkowej.

8.    Służby porządkowe organizatora imprezy - pracownicy ochrony, posiadający odpowiednie identyfikatory mają prawo do:

a)       legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,

b)      przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby
te wnoszą lub posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, środki odurzające lub substancje psychotropowe lub napoje zawierające alkohol.

9.    Osoby uczestniczące w balu zobowiązane są do podporządkowania się wymogom Regulaminu, obowiązującym przepisom porządkowym i poleceniom porządkowym Organizatora, które mogą być wydawane przez jego przedstawiciela lub osoby nadzorujące wydarzenie.

10.Osoby niedostosowujące się do Regulaminu lub poleceń porządkowych Organizatora będą wzywane do opuszczenia terenu balu. Osoby naruszające przepisy prawa będą przekazywane Policji.

11.     Uczestnicy zobowiązani są korzystać z pomieszczeń sanitarnych wyłącznie zgodnie
z ich przeznaczeniem.

12.     Uczestnicy balu przebywający na terenie wydarzenia mogą być narażeni na ciągłe przebywanie w strefie dźwięków, mogących spowodować uszkodzenie słuchu.

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

o przetwarzaniu danych osobowych uczestników Imprezy dla dzieci
pn. „Bal Wszystkich Świętych”

organizowanego w dniu 3 listopada 2024 r.

 

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Organizator wydarzenia: Prezydent Miasta Otwocka, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, tel. (22) 779 20 01, fax (22) 779 42 25;

2.       inspektorem ochrony danych osobowych u Organizatora wydarzenia jest: Pan Mateusz Borowicz, tel. 22 779 20 01 wew. 121, adres e-mail, iod@otwock.pl

3.       dane osobowe Pani/Pana i dzieci przetwarzane będą w celu promocji „Balu Wszystkich Świętych” organizowanego przez  Urząd Miasta Otwocka i Powiat Otwocki w materiałach filmowych oraz publikacjach promocyjnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Pani/Pana dane osobowe i dane dzieci będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody lub przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. Przypominamy, że może ona zostać wycofana w każdym momencie. Dane osobowe mogą być udostępniane na portalach internetowych oraz mediom regionalnym i ogólnopolskim.

4.       administrator danych nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, zgodnie z przepisami RODO zawierającymi warunki dalszego przekazywania danych z państwa trzeciego lub przez organizację międzynarodową do innego państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej;

5.       posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, danych dzieci oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych, a także prawo do cofnięcia zgody;

6.